Monday, March 9, 2009

Selamat Hari Jadi


8th Mar 09 ialah 21st hari jadiku. Ya, Saya sudah bernafas selama 21 tahun le. Saya berasa amat gembira kerana ramai orang bagi saga wishes dan bantu saya celebrate.

Sini, saya nak cakap "terima kasih" kepada orang yang tak lupa hari jadiku dan bagi saya wishes itu. Harap kamu sekalian boleh hidup dalam bahagia. Saya cinta kamu sekalian! Mesti tiap-tiap hari gembira ^O^...

Di samping itu, saya pun berharap harapanku dapat ber-realise. Okay la, tak nak tiup air le...Bahasa Melayuku sudah tak boleh leh... haha.

Selamat Hari Jadi kepada saya!!!^^


Terima kasih keapda XiaoMei, XiaoZhi and Liying lagi...hari jadi kadku...


Wa~!3D punya leh. Kamu sekalian tak nak jealous saya ooo... hehe

ps: sesiapa nak letak mesej kepada saya, sila guna bahasa melayu juga. terima kasih.

6 comments:

牛油小生 said...

saya hanya boleh kata BM kamu sungguh lece~
HAHA, baiklah kami cakap dalam bahasa pasar sperti ini.
21 tahun kamu tak berbazir kerana ada banyak kawan seperti saya, aku dan beta dll.
tapi keranamu saya hampir terbunuh oleh Si YitJun yang kuat tu. Botol itu melanggar kepala handsome saya, sekarang sudah menjadi kelapa lece~

oklah, selamat hari jadi sekali lagi. Riang setiap hari~

yInG sUAt said...

walao
mesti guna bahasa melayu?
susah la

selamat hari jadi kepada mu!
hadiahmu saya sudah kirim
sila tunggu dengan sabar

Anonymous said...

haha!!~~ soli la, si YuXin, saya bukan "purposely", itu botol sangat suka kepala awak, jadi kiss kepala awak~~ hehe~~
selamat hari jadi ya!~~

Anonymous said...

walao..mengapa semua kawanmu guna BM?? memang susah guna BM to tulis wow...
tapi u punya BM juga baik sebab ada beberapa perkataan saya pun tak faham...haha...
yuxin kena botol itu memang sangat kecuk....semua org sangat gembira dan "laugh" sangat 'loudly'..
haha...susah cakap...

happy birthday o~~
haha
~yen~

fish said...

walao..tak pandai guna melayu la!
tapi saya mahu tulis di sini juga lo.. eh,megapa kami mesti guna melayu huh? =.='

ps: comment Si Yuxin lucu betul!

winsheng said...

bahasa melayu saya c7, so saya nak hanya boleh wish awak selamat hari jadi~haha

so many flowers...haha